Oturan Online

The Official Forum of the naruto orpg, Oturan Online!

Welcome to Oturan Online
Hungry? Try checking out the Ramen Shop!
Please read the forum rules here!
Embrace the power of the Curse Mark! Check it out Here!
Log in

I forgot my password



Affiliates
How's it goin? Mmorpg11
Free Domains Forwarding
 
Latest topics
» Hello everyone, again!
How's it goin? EmptyTue Mar 03, 2015 10:17 pm by radori

» Heyo, its a blast from the past
How's it goin? EmptyTue Mar 03, 2015 11:39 am by radori

» Christian Louboutin Flats
How's it goin? EmptyTue Jan 22, 2013 3:07 am by cangliang

» Christian Louboutin Cheap
How's it goin? EmptyTue Jan 22, 2013 3:06 am by cangliang

» Cheap Christian Louboutin Shoes
How's it goin? EmptyTue Jan 22, 2013 3:05 am by cangliang

» Prada Belt
How's it goin? EmptyThu Jan 17, 2013 3:23 am by cangliang

» Armani Belts
How's it goin? EmptyThu Jan 17, 2013 3:22 am by cangliang

» gucci belt for men
How's it goin? EmptyThu Jan 17, 2013 3:21 am by cangliang


You are not connected. Please login or register

How's it goin?

Go down  Message [Page 1 of 1]

1How's it goin? Empty How's it goin? on Fri Dec 04, 2009 8:43 am

Mange

Mange
Academy Student
Academy Student
I found this place when I was looking around for Naruto online games & Nin-Online came up, I had seen that that has fallen through (or has it? let me know please)

But I had seen the Orutan Online signature in on someones forum profile while I had been browsing & decided to check it out. Saw that you have been looking for pixel artists, I used to do some pixel work for games on a program called BYOND (www.byond.com) where people make all of their own games (sprite based aswell, usually of anime and what not) There is a good Naruto game that I am playing there, if anyone is interested PM me.

But I aam always willing to help, I havn't seriously sprited in a year or two, just been busy and really hadn't had anything to work towards. Now that I see people are working on developing a Naruto game (out of the BYOND code language, because it's not too great) I'd be very interested in helping out with some pixel work and what not.

I do not have any samples (as I have stated that I havn't sprited in a while) But, if you have a character base that you need worked on (clothes, weapons, accessories, etc.) I can do some work off of that to prove, or just let me know what I can come up with to show you, and hopefully you'll approve.

A little about me, I am 18, life in California, with my girlfriend & her parents. I have alot of spare time, don't work (at the moment) play alot of Ps3, and yea...like Naruto, MMOs, spriting, drawing, Ps3, it's whatever.

You can contact me at Boondoxkilla@Hotmail.com, or hit me up with a PM (or post here, will be staying on the forums!)

Smile

2How's it goin? Empty Re: How's it goin? on Fri Dec 04, 2009 12:53 pm

Scipio

Scipio
Chuunin
Chuunin
First off, welcome to Oturan Online.
I'm guessing the Byond game you play is either Naruto:BotLS or Naruto:WotS.


_________________
~Vi Veri Veniversum Vivus Vici~
HAIL OROKAKAGE, kenpachi!.
How's it goin? L_63038150fb52445b8d7dbebe7a69d2e5
How's it goin? L_488ce10c4f594bd0b25f5a2198df341e
\/-----Epic Fail Userbar. ANBU Back Ops, lol.
How's it goin? L_ca9db05da1d743e9ad592d97619d52f8
http://datgai.webs.com

3How's it goin? Empty Re: How's it goin? on Fri Dec 04, 2009 4:12 pm

Mange

Mange
Academy Student
Academy Student
Nah, didn't like those & I think they're dead (pretty sure)
Naruto GOA (Grand Online Adventure) is where it's at. I left BYOND for a long while, due to how crappy every game was and there wasn't a game on there that wasn't a rip of something lol.

The only naruto games that are active now, are;
Naruto's Kyuubi Vengeance
Shinobi of Legend
Naruto Supreme Shadows
Naruto GOA

3 of which, aren't even worth playing IMO :\
GOA gets 150+ users easily, others 40-60 (maybe 80 if lucky)
But yea...Thanks for the welcome!

4How's it goin? Empty Re: How's it goin? on Fri Dec 04, 2009 6:21 pm

Oturan

Oturan
Kage
Kage
Hey mange, I'll be sure to get back to you on the spriting help when i get oturan back on track.

I haven't been online for about 2 weeks, so I got to get everthing back up, and running.
Smile


_________________
How's it goin? 20304f24a37c866b808f91af866f7a2e
http://oturanonline.ultimaterpg.org

5How's it goin? Empty Re: How's it goin? on Fri Dec 04, 2009 6:28 pm

Nabajo Vianl

Nabajo Vianl
Veteran
Veteran
yo mange, welcome to the forum ninja.
hope ya gonna like it here. whoop whoop

http://www.z6.invisionfree.com/H4X0R

6How's it goin? Empty Re: How's it goin? on Fri Dec 04, 2009 8:17 pm

Mange

Mange
Academy Student
Academy Student
@Oturan: Sure thing, i'm always available, so just let me know what's going on & what your plans are, and we'll set something up.

@Nabajo: Haha, what's up family! Nice to see some fam around here, thanks for the welcome everyone, it's already good to be here Very Happy

As for the present...anyone interested in BYOND?

7How's it goin? Empty Re: How's it goin? on Sat Dec 05, 2009 11:31 am

Scipio

Scipio
Chuunin
Chuunin
Love BYOND even with it's crappy engine that lags when you step faster than 2 fps. The one I always played is BotLS though, it's originally a rip off Way of the Shinobi but Goditz added sooo much.


MCL


_________________
~Vi Veri Veniversum Vivus Vici~
HAIL OROKAKAGE, kenpachi!.
How's it goin? L_63038150fb52445b8d7dbebe7a69d2e5
How's it goin? L_488ce10c4f594bd0b25f5a2198df341e
\/-----Epic Fail Userbar. ANBU Back Ops, lol.
How's it goin? L_ca9db05da1d743e9ad592d97619d52f8
http://datgai.webs.com

8How's it goin? Empty Re: How's it goin? on Mon Dec 07, 2009 4:07 am

Mange

Mange
Academy Student
Academy Student
Is BotLS even around? I havn't been able to see it.
my BYOND key = Gloczup and Naruto GOA name is Mange, I'm a Haku.

9How's it goin? Empty Re: How's it goin? on Mon Dec 07, 2009 1:49 pm

Scipio

Scipio
Chuunin
Chuunin
Yeah BotLS usually has about 4-5 different servers up 24/7 because everyone likes to be in control and Goditz made it where Host automatically gets all the Verbs in the game except jutsus, still gotta find them.


_________________
~Vi Veri Veniversum Vivus Vici~
HAIL OROKAKAGE, kenpachi!.
How's it goin? L_63038150fb52445b8d7dbebe7a69d2e5
How's it goin? L_488ce10c4f594bd0b25f5a2198df341e
\/-----Epic Fail Userbar. ANBU Back Ops, lol.
How's it goin? L_ca9db05da1d743e9ad592d97619d52f8
http://datgai.webs.com

10How's it goin? Empty Re: How's it goin? on Mon Dec 07, 2009 8:02 pm

Mange

Mange
Academy Student
Academy Student
Yea, I do not see either of those games around anymore.
I've looked everywhere, have they got their own things going now?

11How's it goin? Empty Re: How's it goin? on Tue Dec 08, 2009 12:42 am

Scipio

Scipio
Chuunin
Chuunin
No, BotLS is still up but it's hard to find the hub for it, it's not listed anymore when you look for it.Naruto:BotLS


_________________
~Vi Veri Veniversum Vivus Vici~
HAIL OROKAKAGE, kenpachi!.
How's it goin? L_63038150fb52445b8d7dbebe7a69d2e5
How's it goin? L_488ce10c4f594bd0b25f5a2198df341e
\/-----Epic Fail Userbar. ANBU Back Ops, lol.
How's it goin? L_ca9db05da1d743e9ad592d97619d52f8
http://datgai.webs.com

12How's it goin? Empty Re: How's it goin? on Tue Dec 08, 2009 7:17 pm

Mange

Mange
Academy Student
Academy Student
Are you playing BoTLS? I am thinking of starting it up, should I?
And, what server? Or do they all carry the same server-side data?

13How's it goin? Empty Re: How's it goin? on Tue Dec 08, 2009 10:54 pm

Scipio

Scipio
Chuunin
Chuunin
There are MANY servers hosted by many douche bags.
I have hosted a 24/7 server before but when it went down once people got pissy so I told em all to f*** off and stopped hosting it.
I was thinkin about doing it again and having it a Oturan Advertising server, lol.


_________________
~Vi Veri Veniversum Vivus Vici~
HAIL OROKAKAGE, kenpachi!.
How's it goin? L_63038150fb52445b8d7dbebe7a69d2e5
How's it goin? L_488ce10c4f594bd0b25f5a2198df341e
\/-----Epic Fail Userbar. ANBU Back Ops, lol.
How's it goin? L_ca9db05da1d743e9ad592d97619d52f8
http://datgai.webs.com

14How's it goin? Empty Re: How's it goin? on Wed Dec 09, 2009 4:47 pm

Mange

Mange
Academy Student
Academy Student
Lol, fuckit.

Sponsored content


Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum